January 01, 2011

Happy new year!

Here are things I'd like to do in 2011.

Go to London for an internship.

Travel.

Go to the sea.

Take more photos.

Study a lot, graduate and go to university.

Go to the cinema more often.

Go to a festival or concert.

Learn sewing.

Do more DIY.

Improve my guitar skills.

Redecorate my room.

Do not spend that much money on unnecessary clothes. Buy key-items.

Read more books.

Spend a lot of time with my friends before we part to move to different cities.

Laugh.

Love.

all pictures via weheartit.com

23 comments:

Mia's Little Corner said...

Was für ein süsser Post:D Schöne Ideen hast du für das neue Jahr!!

Ein gutes neues Jahr, wünsche ich:D

xxx

c. said...

vielen dank & gutes neues jahr ;)

maja said...

schöne idee :)
und ich wünsche dir ein frohes neues jahr!

Lisa said...

im in love with this post.
thanks.

A L L Y said...

wie niedlich und wie recht du hast. manche dieser ding kommen leider oft zu kurz oder sie werden nicht richtig geschätzt!

viel glück&spaß beim umsetzen ;)

Mrs. Curiosity said...

exakt die selben sachen hab ich auch vor!

Polina said...

hi
i was passing by your blog and decided to read it
i just may say - WOW
its amazing)
i started to follow you
it will be great if you follow me TOO
<33

much love
http://polinamuse.blogspot.com/

chicwolfgirl said...

die tollsten Bilder der welt.echt

diana kang said...

omg these are so inspiring! i want to make a post like this! xx

Rosa said...

Those are some great resolutions :)

Ever been to a festival before? It's amazing.. :p

Also, I'm really loving the outfit under ''do more DIY'', haha ;) I want that tee!

Sanzibell said...

total schöne bilder :) dir auch ein frohes neues!!!!!

Milla said...

lovely pictures! :) you have very nice blog :>

Tanja Mia said...

tolle bilder!

Doris said...

vielen dank! & dir auch ein gutes neues Jahr.
Deine Pläne hören sich genial an, vor allem Nummer 1, das ist ja ein absoluter Traum! Hast du da schon konkrete Pläne, oder?
x

Anna said...

Wundervoll ♥
Alles Dinge, die ich auch unbedingt machen möchte, bis auf das Gitarre spielen ;)
Die Bilder sind so schön!
xoxo

Frida said...

wundervolle pläne!
Entsprechen meinen irgendwie ziemlich genau :)

Sarah said...

HAPPY NEW YEAR! These are fabulous resolutions!

Anne said...

ich wünsch dir ein frohes neues und ich hab übrigens einen neuen blog,
http://apatesstories.blogspot.com/,
schau doch mal vorbei, wenn du lust hast :)

Trang said...

Ich liebe London und tolle Bilder.

schau doch mal vorbei..
http://sunrisehuman.blogspot.com

Lisa said...

Die Bilder sind alle klasse ♥ und passen super zu deinen Vorsätzen, welche ebenfalls gut sind! Ich wünsch dir viel Glück dabei!

Machst du denn dieses Jahr Abi? :>
frohes Neues nachträglich ^^

whatsernamesupergirl said...

dankeschön, wünsche ich dir auch :)
tolle tolle bilder, ich liebe weheartit <3

jada and jon said...

love this post! red coat trend - come check out our vintage version on our vintage clothing website! tons of new items!

www.avintagelovestory.com
www.lalalandvintageclothing.com

xx

Peach and Kay said...

Woow, coole Bilder! :))

LG Peach and Kay
www.beautiful-in-love.blogspot.com